søndag 1. juli 2012

Blomster, kaffi og maling
Hei igjen alle sammen!
Skal si at jeg lover mye jeg ikke kan holde men nå er jeg tilbake......
Forrige helg var jeg på verdens flotteste rosegartneri. Selvåg. Det ligger på Friheim i Stavanger. De har utvidet hele gartneriet og fått inn mye spennende av blomster og møbler og til ikke altfor avskrekkende priser. Tror de har åpent hver dag i hele sommer. Disse flotte rosene ble med hjem. De står fortsatt like fine etter 8 dager i stuen!


Her er blomster fra egen hage. Kjøpte en bærepose med løker på Europris til 10 kr pakken i høst. Aner ikke navnet på disse vakre rosa blomstene men fine er de.
Håper at de formerer seg slik at det blir litt flere til neste sommer.


Det smaka ekstra godt med kaffi etter søndagsfrokosten i dag.
Hele helgen har gått med til å male gutterommet i huset. Og når det skal sies bare 2 vegger men måtte ha 4 strøk...blir passe lei av å male det sammen 4 ganger.
Under ser du resultatet. Håper han blir fornøyd. Det skal være en overraskelse.


Fargen er lys antikkgrå. Varm og fin farge som passer til det meste.
De stripete putene sydde jeg i går med stoff fra Åhlens .
De grå putene er fra Living.
Når det gjelder resten av rommet bærer det preg av litt rot enda.
Men det blir nok bra til slutt.

Her er enda en løkblomst fra hagen min. Utrolig kul blomst .

Nå får jeg ta siste finish på rommet .
Ha en fin søndag videre alle sammen.
Klem fra Ragnhild


 

4 kommentarer:

  1. Du e goe Ragnhild! Olav blir nok storfornøyd. Lykkelig søndag. Klem.

    SvarSlett
  2. Fekk 2 slike kule blomster av Ragnhild T. Som sommerpresang før ferien. De står enda. Kjempefine. Har 3 stykk som kom opp i Hagen på hytta. Må finne flere løker av dem og plante nye til høsten for de va så fine. Ha en fortsatt fin sommer. klem Brita

    SvarSlett
  3. Vakre blomster! Fin veggfarge og stilig med putene du har sydd :) Gutten må da virkelig bli kjempefornøyd! Det hadde jeg blitt iallefall :))

    Klemmer

    SvarSlett
  4. Hei Ragnhild :)
    Så koselig at du ville være
    med på min giveaway :)
    Nydelige roser her og så fin
    farge på rommet, og herlige
    puter ღ han blir helt sikkert
    kjempefornøyd ja :D
    Ønsker deg en fin kveld videre
    og uke som kommer. Klem fra
    Mette

    SvarSlett